Obchodní podmínky

  OBCHODNÍ PODMÍNKY
 
 
  • Objednávka
  • Po odeslání objednávky
  • Dodací lhůta
  • Doprava (způsob dopravy, cena dopravy...)
  • Kontrola dodávky
  • Zrušení objednávky
  • Ochrana osobních údajů

Objednávka
 
Seznam zboží na www.geba.cz je katalogem zboží, které je běžně dodáváno. Dodavatel ovšem nezaručuje okamžitou dostupnost všeho zboží, které má v nabídce. Dostupnost dané objednávky bude vždy domluvena na základě podané objednávky nebo dotazu.
Objednávku vytvoříte tak, že přidáte zboží, které si chcete koupit do nákupního košíku. Jakmile si nakoupíte vše, co jste si vybrali, průvodce Vás provede krok za krokem procesem dokončení objednávky jak nakupovat
Ceny zboží si můžete ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu jsou určeny váhou celé zásilky a druhem přepravy doprava. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků.
 
Po odeslání objednávky
 
Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte e-mailem nebo telefonicky.
Kontaktní informace jsou uvedeny v sekci Kontakty.
 
Dodací lhůta
 
Objednané zboží bude dodáno v co nejkratší možné době poštou nebo jiným přepravcem a to v závislosti na jeho dostupnosti a provozních možnostech dodavatele. Pokud bude doba delší než 10 dnů dodavatel se s Vámi spojí a domluví termín dodání.
Zboží se považuje za dodané v okamžiku doručení na adresu, kterou si zákazník stanovil v objednávce.
Doprava (způsob dopravy, cena dopravy...)
Dopravu zboží na adresu požadovanou zákazníkem zajištuje dodavatel.
Náklady na dopravu se liší podle způsobu dopravy, kterou si zvolí sám zákazník. Aktuální ceník dopravy naleznete na doprava spolu s možnými způsoby dopravy a podmínkami.
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může
kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
-v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese ; Staré 21, Třebívlice, 41115
-v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
-bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 35-6442110247/0100
 
 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
 Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení  obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.
 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
 Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky , požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
 Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu
po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího, nebo poštou na adresu kupujícího.
 
Kontrola dodávky
 
Obsah dodávky je kupující povinnen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele.
Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou či jiné vady, adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce (pošty).
Dopravce (či pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli.
Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosím, neprodleně oznamte a bude dohodnut další postup, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.
 
 
Zrušení objednávky
 
a) Ze strany kupujícího
 
Zákazník má právo podle novely Občanského zákoníku č. 367/2000, odstavce 6 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží.
Pokud se zákazník rozhodne o vrácení zboží musí ho zaslat zpět v uvedení lhůtě:
nepoškozené
bez známek užívání nebo opotřebení
v původním a nepoškozeném obalu
na vlastní náklady
 
Postup při odstoupení od smlouvy
 
Zákazník může odstoupit od smlouvy a toto rozhodnutí oznámí dodavateli - elektronicky na emailovou adresu  nebo telefonicky. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol, datum nákupu a další informace, které pomohou při vyřizování požadavku.
V případě, že zakázník vrátí zboží dodavateli v jiném než výše uvedeném stavu, je povinen nahradit náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Tato náhrada proběhne kompenzací a to tak, že vrácená částka dodavateli bude o tyto náklady ponížena.
Pokud budou splněny všechny podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, dodavatel zákazníkovi vrátí zaplacenou kupní cenu (nebo část) nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží.
 
b) Ze strany prodávajícího
 
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
zboží se již nevyrábí nebo nedodává
výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží nebo náklady za realizaci či doručení objednávky a zákazník změnu ceny neakceptuje
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.
 
 
Ochrana osobních údajů
 
Provozovatel portálu www.geba.cz se zavazuje respektovat a ochraňovat soukromí každého zákazníka.
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a e-mailové spojení popřípadě jiné údaje, které usnadní budoucí objednávky.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat e-mailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.

 

Odeslat článek známému   Vytisknout